Något galet

Click for Full Size View

Jag fyller ju 17 snart här i dagarna, men eftersom jag inte önskar mig några presenter så hade jag tänkt göra något istället. Något annorlunda, nåt lite halvgalet. Förändra något, typ på mitt utseende. Kanske en tatuering eller nåt? Eller en piercing.. eller, nej vänta! Nu kom jag på de! Nu vet jag vad jag ska göra. Ja, jag ska göra det! Shit va bra det kommer bli!  Vad jag alltid, i hemlighet, önskat mig. De blir perfekt! Kanske inte det mest galnaste man kan tänka sig, men ändå. Folk kommer bli förvånade.

-Det är fritt fram att gissa vad jag ska göra föresten..

Kommentarer
Postat av: bownii

snygga bilder

2008-03-19 @ 16:10:55
URL: http://bownii.tjejsajten.se
Postat av: Jonna

Men shit, jag kommer inte på nåt.. de är en piercing va?:P

2008-03-19 @ 16:21:02
Postat av: Mister Minister

ja han e kunglig ju =)

2008-03-19 @ 16:41:29
URL: http://misterminister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0