Inte äns på msn tar jag första steget


Ni vet på msn, ibland när man loggar in, så ser man nån man vill snacka med direkt. Jag har nästan aldrig modet att själv starta upp konversation med den personen. Jag är så himla mesig så jag sitter jämt och väntar tills den andra personen säger Hej. Haha, så har det alltid varit, det är endast om jag vill nåt särskilt jag säger Hej först. Jag vet inte varför, jag tror det kan vara de att de känns om, är det jag som startar konversationen, då är det mitt ansvar att se till att det flyter. Löjligt jag vet. Men sån är jag i verkliga livet också, ser jag nån jag känner på stan vågar jag inte hälsa först den personen har hälsat först, haha.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Så om jag inte hälsar på dig nu....?

Haha, skojade bara.. Hej =)

2008-03-02 @ 20:39:38
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0