Den där svartsjukan


Det finns en kille, som jag brukade gilla. Jag har alltså gillat honom, för typ, ett år sedan! Men jag gillar inte honom längre,  jag hatar honom. Tycker han är en stor idiot och dessutom asful. Men ändå fortsätter jag att hålla full koll på honom. Genom intrenet då, bilddagböcker och sånt. Jag vet inte varför jag gör det.. får ju inte ut nånting av det. Men de värsta är att, så fort han skriver om någon annan tjej eller nåt. Då blir jag genast grön av avundsjuka! Jag fattar inte, varför? Jag gillar ju inte äns honom! Ändå finns den där hela tiden, svartsjukan. Jag kan vara sur en hel dag bara för han har skrivit att någon annan tjej är snygg. Gah!

-Nästa gång jag ser honom på stan  eller nåt vill jag bara trycka upp honom mot en väg och säga till honom att inte äns titta på någon annan tjej först jag själv har skaffat pojkvän. Rätt ska va rätt.

Kommentarer
Postat av: hejsan

såhär är det: om du inte hade gillat honom ALLS fortfarande, då hade du inte sagt att du hatade honom. då hade du ju varit neutral. du gillar honom lite fortfarande & vill inte släppa honom. tror jag. ganska säker på delen att du gillar honom fortfarande

2008-03-17 @ 16:09:58
Postat av: n

tycker det sista lät perfekt : )

2008-03-17 @ 17:28:52
URL: http://nataliepalm.blogg.se
Postat av: Johanna

"hejsan" har heeelt rätt, äre inte det jag alltid sagt xD
och är det han jag tror det är?? ;)

2008-03-17 @ 18:49:26
Postat av: Jessica

hejsan & Johanna: Men tig, båda två!

2008-03-17 @ 18:53:32
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0