Då var det dags igen

Jaha, klockan 10 denna morgon ringde de på dörren här hemma. Farmor från Karlstad har kommit hit. Det är alltid så spännande med farmor, man vet aldrig vad som händer eller vad hon slänger ur sig. Minns ni förra gången hon var här? Då hon fick syn på mina gosedjur och trodde jag hade dom kvar för att jag snart skulle få barn? Hehe. typist farmor. Noll koll. Jag vågar inte tänka på vad som händer den dan då jag skaffar pojkvän, farmor har ju redan hunnit planera halva mitt bröllop. Min brudkista var klar innan jag fyllde tio och bröllopspresenten i form av en symaskin har jag redan fått. Men det är ingen konstigt alls med det, man vänjer sig. Eller man kan ju i alla fall försöka.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahah:P men din farmor är ju så skööön:P

2008-03-16 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0