Tankar om fyrverkerier


Jag smällde ju då fyrverkerier för första gången i måndags. Och de var väl.. häftigt.. antar jag. Att se 5 tjugolappar flyga upp i luften och bli som ett sandkorn på en strand bland alla andra fyrverkerier. Jag har väldigt svårt att njuta av fyrverkerier, står bara och tänker på vad mycket man kunde köpa för alla dom där pengarna som faktist läggs ner på fyrverkerier. De är ju som att elda upp pengarna. För att visa min demostration ska jag nästa år: Ta med mig några hundralappar, gå ner till allt annat folk på gärdet, ställa mig i mitten, sätta eld på pengarna och sen tjuta som en raket. Jag tror inte de är nån som märker någon skillnad.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha de skulle se kul ut du:P

2008-01-02 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0