Käkat glosoppa eller?

På tal om att glo.. senaste trenden bland videor på youtube är faktist att just glo. Folk sätter på sina webbcameror och sen bara sitter och glor rakt in i dom. Tjejen som startade detta, MRirian, har haft uppåt en miljon tittare på sina videor. Helt otroligt. Allt hon gör är ju bara sitter och stirrar. Jag har kollat på ett par videor och försökt förstå tjusningen i de, men de går inte. Jag känner mig bara uttittad, läskigt.


Skulle jag känna för att lägga ut mig själv på youtube skulle nog vara de här nåt för mig. Jag har ju ingen direkt talang att visa upp. Och de här verkar ju inte så svårt. Och är de dessutom nån del av min kropp jag vill visa upp är de ju mina ögon. Vad säger ni? Skulle ni bli vettskrämda om ni gick in här imorgon och fick se en video på mig där jag sitter och stirrar på er? Kan ju bli mitt sätt att videoblogga..

Kommentarer
Postat av: gabriella

gick in och kikade på henes sida.. är hon knäppt lr nåt? varför ha typ 20-tal filmer som hon bara sitter och glor på? Don´t get it!

2008-01-25 @ 17:55:52
Postat av: Jonna

Men gu va äckligt! fattade nada av de där videorna hon hade

2008-01-25 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0