Jag skulle faktist behöva gardiner till mitt window(s)..

image626

Jag skulle aldrig kunna sitta och jobba vid en dator i ett öppet rum.  Klarar inte av att ha folk bakom mig när jag sitter vid datorm ,därför skulle jag heller aldrig våga sitta med en dörr bakom mig, vem vet vem som plötsligt stampar in. Nej, jag är väldigt mån om privatlivet vid datorn.. Inte för att jag har något att dölja. Men ändå trycker jag ner precis allting på datorn så fort någon kommer in i rummet. Sen sitter jag där snällt och väntar tills jag blir ensam igen. Löjligt ,jag vet. De är ju inte som jag håller på med något olagligt.. men har bara blivit en vana att inte greja på datorn med någon annan i rummet. För mig är de liksom lika självklart som att inte byta om med någon annan i rummet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah! jag är precis likdan, så tror alla att man håller på med nått skumt typ xD

2008-01-18 @ 17:01:13
Postat av: Nicole

Så e ja oxå!

2008-01-18 @ 17:06:25
Postat av: Kristoffer

Haha XD Jag känner precis likadant!

2008-01-18 @ 17:17:34
URL: http://kristofferfransson.blogg.se
Postat av: Indieness

samma för mig, fast jag brukar "byta" fönster till media player om jag lyssnar på musik när någon kommer.. ;)

2008-01-18 @ 17:24:35
URL: http://indieness.blogg.se
Postat av: Jonna

Gällre mig med, när jag är vid datorn vill jag vara själv!

2008-01-18 @ 18:49:11
Postat av: Johanna

Haha, samma här :D brukar stänga av skärmen när någon kommer in :) och jag har sån tur att jag har en dörr precis bakom mig :O

2008-01-18 @ 19:59:57
URL: http://electricity.blogg.se/
Postat av: isabella

dito säger jag bara.. är precis likadan!

2008-01-18 @ 21:33:02
URL: http://ellabay.blogg.se
Postat av: Julia

Jag gör samma sak! Eller gjorde kanske jag ska skriva. Nu när jag bor själv så är jag ju ständigt ostörd vid datorn och kan till och med lämna datorn på med alla fönster uppe, även om jag åker hemifrån. Väääldigt skönt. :)

2008-01-19 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0