Budjetgalan?


Bild: Aftonbladet

Jag tror jag tog upp de här förra året men jag måste få fråga igen.. Varför ska jämt alla galor vara på måndagar? Alltid! Ikväll är de Idrottsgalan, och idrottsstjärnorna glider som på löpband ner för röda mattan och är hur glamorösa som helst.. Men på en måndag?! Den mest oglamorösaste dagen i veckan.. jag fattar inte. Det är ju bara sånna här riktiga B-fester som annars brukar hållas på vardagar, men de på grund av att de är för dyrt att hyra lokaler på helgerna. Hm, jag vet inte, men de kanske är så att även Globen ger extra rabatt om man lånar den över en vardag istället för en lördag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet...störande. hade velat se ikväll men har inte tid

2008-01-14 @ 19:02:47
Postat av: Kristoffer

SVARA GÄRNA PÅ MIN FRÅGA I BLOGGEN:

CECILIA.B.JONSON eller SOFI FAHRMAN?

(Sorry för reklamen)

2008-01-14 @ 19:50:41
URL: http://kristofferfransson.blogg.se
Postat av: Julia

Vad jag har hört så beror det på att måndagar är de flesta skådisars lediga dag, så det är ju förståeligt att tex Guldbaggegalan är på en måndag. Men Idrottsgalan... ingen aning.

2008-01-14 @ 21:37:57
Postat av: Linnéa

mm undrar det med.. segt med att sitta på en måndag

2008-01-15 @ 14:24:03
URL: http://memoryofmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0