Noaks ark


Har ju tidagere skrivit i bloggen om " Domedagen", dagen då hela jorden kommer utplånas. Aftonbladet har idag visat bilder från en Noaks ark som har byggts för att förvara alla miljoner växtligheter på jorden. Alltså en Noaks ark för naturen. Först trodde jag det var menat för människor, ni vet som i filmen Deep impact, där dom har en speciel håla som tar in typ 1 miljon människor att skydda. Jag undrar vart våran håla ligger i världen, den största alltså. Jag vet att vi har ett ställe här i närheten där jag bor, dit vi ska gå om nåt händer. Men de är nog främst för krig och sånt, träffar en komet jorden tror jag inte den är till så stor nytta. Hur som helst är jag på den säkra sidan och har redan räknat ut snabbaste vägen att ta sig till det här stället ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

åååh va läskigt ju! :O

2008-02-26 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0