Ingen skäggig dam

image678

Jag är extremt glad över att jag inte hör till någon av alla tjejer som har mustasch
-utväxt. Alltså att dom har hår som växer fram som en liten mustasch över munnen. Det är ju faktist jätte vanligt. Jag ser de på många tjejer i bara klassen. Sen pratade vi om de ett gäng och då fick jag höra att det var massa fler som också hade men som rakade bort det. Det här med tjej-mustasch är något jag har kommit på för typ en halvår sen, har ju aldrig lidit av de själv så har ju inte märkt det. Sen har jag sett andra tjejer som liksom haft ett mörkt sträck över övre läppen men trott de varit för mycket foundation eller något.. Ganska coolt egentligen, att tjejer har mustasch. Undrar vad som skulle hända om dom med kraftig utväxt slutade rakade den, skulle dom få sån här stor och buskig mustasch då?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har ockås sett flera tjejer med mustasch, de är inte särskilt snyg men inget man kan rå för . Är glad att jag själv inte har det.

2008-02-08 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0