Drömläge

image682

Jag tycker inte om att cykla min vanliga väg hem från skolan längre. För jag åker igenom typ mitt drömställe, det enda stället i örebro jag faktist tycker om och skulle kunna tänka mig att bo på. Så varenda gång jag åker förbi blir jag så avundsjuk på alla som faktist bor där. Det ser så mysigt ut. Mer stockholms känsla finner man inte i den här stan. Det är lite grann som Örebros östermalm, stora fina lägenheter fulla med dekoration och så massa mysiga innergårdar. Så mysigt! Sen ligger det en stor park utanför också, plus att det är skitnära till stan och min skola. Jag vill jag vill jag vill flytta dit. Kanske kommer det bli så, för en gångs skull verkar mamma och pappa inte vara helt omöjliga..

Kommentarer
Postat av: matilda

åh vilken härlig bild :)

2008-02-12 @ 23:40:11
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0