Det är nåt speciellt med onsdagar


Jag läste någon undersökning för ett tag sen, där folk hade fått svarat på frågan vilken deras favoritdag var. Förutom Fredag och Lördag så hade väldigt många svarat Onsdag. Undrar varför, de är ju verkligen mitt i veckan! Men Jag tycker om onsdagar, är alltid lite extra glad då. Kanske beror på att jag bara har 2 lektioner, bloggläsarsiffrorna är höga och för att Linus Wahlgren är på tv:n. Men de kan ju inte gälla alla? Vad är de som är speciellt med onsdagar egentligen?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag är också alltid lite extra glad på onsdagar:P vet inte varför...

2008-02-07 @ 08:04:54
Postat av: viktoria

onsdagar kallas lill-lördag ;) Haha!! Så typiskt svenskt!

2008-02-07 @ 20:35:34
URL: http://nogg.se/vpersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0