Det är ett mysterium och nu är jag rädd

Grejen med min blogg är ju den att jag håller den hemlig, stora skräcken är ju att någon från privatlivet ska läsa, någon från exempelvis klassen. Just därför har jag aldrig berättat för någon om min blogg. Men nu är de en grej som är lite skum här.. minns ni att jag köpte mig en cowboy-hatt i Stockholm? och sen skrev jag
" vad jag ska ha den till får ni se på torsdag", jag berättade alltså aldrig vad jag ska ha den till. Jag fick då  den anonyma kommentaren :

" Jag gissar som Cowboy på Karrofesten"


Ja, det stämmer, jag ska vara cowboy på nåt som kallas karro-festen, en typ av maskerad som anordnas på min skola, (som då heter karro). Eftersom jag har en kompis som faktist känner till och läser min blogg, och som också går på min skola så antog jag att kommentaren var från henne. Men nu har det visat sig att det inte var från henne! Va fan..? Vem är det då? Jag lovar att jag aldrig har berättat för nån annan på skolan att jag har blogg! Jag förstår inte. Om det är nån utomstående som har hittat hit.. hur kan den då veta vilken skola jag går på? Det har jag aldrig skrivit, och jag har heller aldrig lagt ut ansiksbild på mig själv eller skrivit ut mitt hela namn. Jag får det inte att gå ihop. Hur kan någon veta att jag är jag liksom?

-Så snälla du som skrev den här kommentaren, säg vem du är! Blir ju skitskraj av det här. Eller finns det nåt smart geni där ute som vet hur det här kan gå ihop?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag vet inte att du är du, vem du är överhuvudtaget men kommit in på din blogg av en slump och det står ju att du bor i Örebro och någongång har det framgått att du går på Karro har jag för mig? Och jag råkar veta att de hade fest med USA-tema eftersom jag bor i Örebro, så jag gissade, men jag har ingen aning om vem du är jag lovar ;) Jag går inte på Karro så du behöver inte oroa dig!

2008-02-29 @ 08:09:15
Postat av: Jessica

taaack så mycket! Nu känns det bättre. Hoppas jag inte fick dig att känna dig ovälkommen till bloggen där :P

2008-02-29 @ 17:27:22
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: gabriella

hahaa, men tur att du fick veta vem det var :) ses 7.50-måndag ;)

2008-03-01 @ 09:31:25
Postat av: E

tänkte bara säga att det går aldrig att vara helt anonym på internett, bara så att du vet.. hehe ;)

2008-03-01 @ 10:28:28
Postat av: Siri

jag läser din blogg jätteofta jessica (dock var det inte jag som skrev kommentaren..), tycker du borde vara stolt för det du skriver och låta karro-folket läsa. du skriver ju både roligt och intressant!

2008-03-01 @ 18:43:44
URL: http://siri.minikuse.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0