Jag tror det beror på luggen


Det hände en konstig grej i matkön idag, det bjöds på frukt och eftersom jag inte var särskilt hungrig bestämde jag mig bara för att ta en banan till lunch. Medan jag står och väntar på att det ska bli en lucka till bananerna så kommer det en kille och ställer sig brevid mig. Står där en stund men tillslut öppnas en lucka och jag kliver fram, likaså gör han. Precis när jag ska sträcka mig efter en banan som ligger brevid brödet frågar han" vad ska du ha?".  Jag fattade ingenting. Varför behöver han veta de? Tänkte han ge det åt mig då eller? Stod en halvmeter från disken så tror jag skulle klarat att ta de jag behövde själv. Jag blev så himla chockad över den frågan och visste inte vad jag skulle svara. Mumlade nånting som lät ungefär " ehm.. hum.. va.. .öhh.." innan jag tog en banan och kutade iväg. Nu efteråt har jag kommit på att det hade nog varit mindre pinsamt genom att bara säga " En banan tack".

Kommentarer
Postat av: Marie

haha. precis :P

2008-04-11 @ 20:34:23
Postat av: Jonna

Haha, de låter som ett tappert raggningsförsök ju:P inte så lyckat kanske :P

2008-04-11 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0