En sån där privat grej..


Okej.. nu har vi kommit till en sån där sak som jag egentligen inte vill prata om i bloggen men som jag känner att jag behöver skriva av mig om ibland.. Öhm.. jo..  så här..Det finns en kille... som jag vet gillade mig ( fy fan va töntigt det här inlägget kommer bli) för rätt länge sen. Jag gillade honom också lite grann. Men sen skaffade han tjej så då tänkte jag inte mer på honom på några månader eller så. Nu här i veckan har jag sett att han börjat kolla på mig igen, exakt sådär som han gjorde för typ ett halvår sedan. Jag tyckte de var konstigt eftersom, han har ju tjej. Men så idag fick jag reda på att dom tydligen precis gjort slut. Såå..  Är jag en jättehemsk människa om jag säger att jag är glad över detta? Fy jag känner mig hemsk. Jag gillar inte den här killen så mycket att jag känner att jag vill starta något med honom. Jag gillar bara tanken på att han är singel liksom.

Kommentarer
Postat av: Sanna

tyvärr så är det ganska vanligt att just dom känslorna dyker upp. Klart att det är lite elakt, men samtidigt helt mänskligt och inget ovanligt.

2008-04-18 @ 20:57:38
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Lexie

svar: ja det var riktigt gott :D



det är inte hemskt att känna så, har själv vart i samma sits ;)

fin bild :)

2008-04-18 @ 22:45:26
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0