Dessa t(r)ycker man om

Slutade skolan tidigt idag, så nu är jag hemma och rensar garderoben. Tog mig tid att sätta ihop en liten bild-special till bloggen, alla mina toppar med tryck :P Ja.. de är ett par stycken. Tror att jag ärligt  talat äger fler sådanna än vad jag äger strumpor. Hur som helst, här har ni dem:

Den mest användbara färgen av dem alla, svart:
( Från RAW, Gina tricot och London)
55

Tre nyanser av rosa:
( Från H&M och Gina tricot)
222

Färgen jag äger men aldrig använder, gult:
( Från Gekås & Cubus)
44

Tre nyanser av blått:
( Från Gekås, GB gräddklass * hehe*, och H&M)
33

 De lite dyrare:
( Från Billabong, JL, Tiger of sweden & PUMA)
11

Jag saknar flera stycken..  som min andra batman-tröja eller Take-me-away t-shirten.. Fattar inte vart de tagit vägen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ojj, De var inte lite! De gula topparna var ju snyggast!

2008-04-16 @ 15:05:45
Postat av: Fanny

Vill intte verka petig, men jag tror att de två t-shirtarna längst ned, ena som ser ut som ett JL märke på och den andra sopm det står WESC på kommer från WE och inte J.Lindberg :)

2008-04-16 @ 16:04:56
Postat av: Jessica

Fanny: Jaha.. jag trodde det var samma märke bara en annan logga :P haha. Bra koll!

2008-04-16 @ 16:48:35
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Stina

snygga! :)

2008-04-16 @ 19:44:18
URL: http://jenniebomb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0