Chilichoklad


Nya trenden för choklad i vår ska ju vara med chilismak. Det låter ungefär lika smarrigt som kaviar med banansmak tycker jag. Seriöst, kan det vara gott?  Det konstiga är att, alla som har smakat det här, chili-chokladen, påstår faktist att det är hur gott som helst! Så nu är jag jätte nyfiken. Jag förstår verkligen inte hur det kan vara gott,  chili är ju mat liksom, choklad är godis. Hur sjutton får man det att gå ihop till nåt gott? Det är ju precis som att göra geléhallon med smak av basilika :P

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag lovar, det är grymt gott och inte ett dugg konstigt!

2008-04-08 @ 21:41:22
URL: http://cravings.blogg.se
Postat av: Mimmi

Det är gott :) Det smakar liksom inte chili, det är mer som att chokladen blir stark! Chilistark helt enkelt. Men själva smaken smakar inte chili :)

2008-04-09 @ 19:24:29
URL: http://mimmihallden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0