Ny mp3-spelare

Jag har tillslut bestämt mig för att det nog är tid att säga adjö till min 2 ½ år gamla mp3. Med bara 512 MB och den nackdelen att man bara kan höra i en hörlur med den så är det nog dags. Men aldrig att jag överlever utan musik så måste fort som sjutton skaffa mig en ny. Jag har gått och blivit lite småkär Creative Zen Stones små söta saker. Tycker dom är jätte gulliga! Finns i 2 olika varianter.

image410
.. Dom här på en GB och utan skärm. Kostar 339:-

image411
.. Och dom här med skärm och två GB. Kostar 679:-

Har riktig beslutsångest här. Egentligen så räcker det nog med 1 GB, och 339 är ju vääldigt bra pris. Men så på min förra mp3-spelare så har jag ju alltid haft skärm så det skulle bli konstigt utan det. Föresten så kunde det ju vara bra att slå till med 2 GB på en gång liksom. Kunde jag ju lägga ner hur mycket musik som helst på en gång. Sen har ju den dyrare varianten också radio,klocka,tidtagarur och mikrofon. Så jag vet inte, kanske det ändå är värt att betala nästan 700 spänn om jag får med allt det där. Men fy va de skulle svida i plånboken haha. Ja vet, jag är en snåljåp ;P.
Men tror jag har bestämt mig nu iaf, det blir den på 2 GB. Nu ska jag bara bestämma mig för vilken färg. Shit de blir ju ännu svårare..

-På tal om musik, lägga gärna märke till den nya supermysiga låten jag just lagt in här i bloggen nu :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjuuukt mysig! Men vilken är det? åh jag känner igen melodin så väl..gah

2007-09-28 @ 18:14:23
Postat av: Madde

Den blå var fin! Men den röda o rosa också.. och den limegröna.. okej jag förstår att du har problem:P

2007-09-28 @ 18:29:28
Postat av: Johanna

Snygga! Kanske nått att satsa på, har ju också kvar min 512 MB, 2 år gamla mp3 :P

2007-09-28 @ 18:56:25
Postat av: fanny

d e nog bra att ta 2gb iaf, men färgen, alla va så söta.. :P

2007-09-28 @ 19:32:15
URL: http://fannyo.blogg.se
Postat av: Marie

jag tror nog 2 Gb blir bra. Och jag tycker att du ska ta den rosa. så fin ^^

2007-09-29 @ 10:02:02
Postat av: Mika

Dessa mp3spelare... dagens stora I-landsproblem! Jag tappade min på bussen (satt och pratade i telefon och la den i knäet ist för i väskan) och jag trodde helt allvarligt att jag skulle dö. Världen går under utan musik, lix ;) Men nu lämnade någon vänlig själ in den igen, tur det (: Antagligen för att den är ganska ful och sönder...
Ta två gb, ett fyller man för snabbt. Min är nääääääästan full, och jag vill trycka in massamassa mer musik i den!
Kram! :)

2007-09-29 @ 12:08:21
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Teresa

Vilka söta! Gillar att skärmen är rund. Jag har en musikmobil, så jag får nog leva med den ett tag. Men alltid kul att kolla på ;)

2007-09-29 @ 12:14:58
URL: http://Karpen.blogg.se
Postat av: Estelle

Gillar färgerna!

2007-09-30 @ 13:56:42
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: roxanna

kör på den med skärm tycker jag, roligare plus att du inte behöver leta lika mkt efter låtar, sen så är det lättare att sälja den framöver för folk letar efter mp3 med skärmar så :) hihi kram

2007-10-02 @ 22:46:08
URL: http://roxxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0