My three little wishes

1. En ny layout
Skulle så gärna vilja ha en ny design här på bloggen. Någonting eget och personligt. Finns ju inga snygga att välja på. Har under en längre tid suttit och fantiserat ihop hur jag skulle vilja ha det. Gärna i svart och vitt, men kanske lite stänk av vinrött eller rosa. Sen lite bilder högst upp, på saker jag tycker om. Så man förstår vad bloggen handlar om. Tyvärr är jag alldeles för otekniskt för att äns försöka mig på alla dom där koderna och gud vet vad som krävs. Finns det någon frivillig och duktig som kanske skulle vilja hjälpa mig? :P

2. En (ny) Pojkvän
Frågar samma sak här, någon frivillig?
Jag är snart 16 år och har fortfarande inte hittat den rätta. Blir tokig! Jag vill också ha någon att hålla i hand och mysa med. Tror problemet kan ha att göra med " mina principer", jag har alldeles för höga krav vad det gäller killar har jag hört. Men vadå? En tjej måste ju ha sina krav, och jag har mina. Han ska vara en stockholmare, vara 172-185 cm lång. Inte för smal och inte för tjock. Ha muskler. Lite lagon långt hår, tilllräckligt långt för att dra fingrarna igenom iaf. Sen ska han ha gröna ögon, håret ska helst vara melerade eller brunt. Han ska ha stora händer. Självklart ska han vara hur snäll som helst, och gärna rik och lite halvsnobb. Gör absolut inget om han är känd också...
Jag kommer vara singel länge, eller hur...?

3. Klänningar från Ellos
Jag tror jag är kär i följande tre kreationer. Får jag ingen kille att vara kär i så får jag väl vara kär i kläder istället. Även fast jag inte alls tycker om att köpa kläder jag inte har provat så är jag bara nära på att skicka efter dessa. Absolut den till vänster! Isn´t it adorable?! Me want, me want, me want!
Den i mitten skulle sitta superfint till sommaren, älskar kombinationen av färgerna.
Klänningen till höger är egentligen inte alls min stil och endå kan jag inte motstå den, så söt! Det bästa är att ingen av klänningarna kostar över 400 pix. Och skulle jag köpa alla tre skulle jag klara mig under 1000-lappen, och då är frakt inräknat.

   

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jess då! jo krav har du nog.. hrm men när du väl träffar nån så kanske dom försvinner.. lr ja några av dom iaf.. :P Jag lovar att du kommer hitta nån! han kommer säkert vara supersnäll och glad! ;) haha ikväll är det biotajm!! :D (time)

2007-02-20 @ 15:39:37
Postat av: Elin

hahahaha, din beskrivning av drömkillen är ju en beskrivning av Anastasios Soulis!

2007-02-20 @ 15:41:50
Postat av: Marielle

Hehe vilken beskrivning av en kille. Hoppas du finner lyckan snart;)

2007-02-20 @ 16:07:33
Postat av: Jessica

Emma: - hehe jaja, vi får se, ska ju till sthlm nu så kanske, kanske, kanske inte...
Japp, bip! superkul!

Elin: - Busted!
okej det var kanske honom jag hade i huvudet när jag skrev de där..

Marielle: - hihi jag vad jag vill ha serru ;). Tack!

2007-02-20 @ 16:11:31
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Julia

Klänningen till höger är lugnt snyggast. ME want. ;)

2007-02-20 @ 20:43:16
URL: http://www.jullls.blogg.se
Postat av: Nellie

Hej JEssie, du ska nog bara slappna av och skita i alla krav på en kille, det finns INGEN man alls på denna planet som uppfyler hälften av vad vi tjejer önskar att dom ska ha. Men du kommer garanterat att hitta nån så snart du slutat att leta, och släng kraven i närmaste sjö det är därdom hör hemma, lyckan går inte omkring i krav. Jag lyckades ju hitta nån när jag gjorde så. :o)

2007-02-20 @ 21:22:56
URL: http://eruanna.blogg.se
Postat av: Jessica

Julia: - haha jo jag tänka tänka mig det. Du skulle faktist passa väldigt bra i den.

Nellie: - okeej jag får väl försöka.. men en 08:a ska han vara! men utför det så ska jag inte ha några mer krav.

2007-02-21 @ 11:51:41
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha jag håller med om dina krav... chockerande va.. vi som har helt olika killsmak xD hahaha

2007-04-11 @ 16:00:23
Postat av: Johanna

förutom stockholmare xD

2007-04-11 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0