Stockholm VS Göteborg

sthlm vs gbg

Jag vet inte hur det har gått till, eller hur Fasen min kära vän Stephanie har lyckats med det, men på nåt sätt börjar jag gilla mer och mer Göteborg och mindre och mindre Stockholm. Nej, du drömmer inte! Det är helt sant.  Att Jag dissar Stockholm för en annan stad! Men jag har fallit pladaskt för Göteborgs charm, speciellt såhär runt jul. Det är nog mest Lisebergs julmarknad och det berömda Bildspelet som lockar, men att också Sveriges finaste pojkar och Världens trevligaste tjej bor  där gör ju inte staden sämre precis.
Men samtidigt känns det verkligen som om jag sviker Stockholm på nåt sätt, ja det känns precis som om jag skulle vara.... Otrogen! Nä, usch va hemskt de där lät. Men det känns ju så, mitt hjärta kommer alltid tillhöra Stockholm men samtidigt vill det bara styra iväg åt ett helt annat håll just nu.
Haha jag beter mig som om det vore 2 killar jag pratade om XD. Men vadå? Är det nån skillnad? ;-)

Är inne på Sj.se och är bara sååå nära att boka biljetter till Göteborg den 16/12. Nå, va tycker du Steph?


PS: Har fått stränga order av min vän Johanna att jag måste nämna henne lite ibland i bloggen. Så för att inte hon ska mörda mig när hon kommer till Örebro i helgen så gör jag de nu :D

Kommentarer
Postat av: Steph

whu jag har lyckats!!!!!!!!!!;P

2006-11-27 @ 18:06:43
Postat av: Marielle

Sthlm är bättre:D

2006-11-27 @ 19:41:29
Postat av: gabriella

då får du stränga order av mig med, haha fast jag blev ju faktiskt nämnd i jeerk-chatten saken!

2006-11-27 @ 20:30:05
Postat av: JOHANNA

Hahha bella vi är bäst på att ge order xD xD :D:D hahah!!
Ooh du borde nämna mej oftare faktist!! ;D
Ååååh vad jag längtar längtar längtar längtar till ÖREBRO, även om du tkr att d är den tråkigaste staden xD, oooh hjälp ja ska träffa dej :D:D!!

2006-11-27 @ 21:47:00
Postat av: Steph

Göteborg ägeeer:P du måste komma hit Jessie o titta på det balla bildspelet! pojkarna e ju meeee;P o hoppas du kommer ner för det skulle va så kuuuul

2006-11-27 @ 22:11:11
Postat av: Steph

...P.S...om du kommer ner hit kan vi oxå ta promenader på gibraltargatan ^.^

2006-11-27 @ 22:11:52
Postat av: Jessica

JAG KOMMER!!! :D

2006-11-28 @ 14:51:57
Postat av: Steph

JEEIIII hurraaaaaaaa=D=D=D=D=D=D

2006-11-28 @ 17:12:20
Postat av: Anonym

haah jaa, snart ses vi joko, jokoogoko powäär.. hehe
jess, jag fattar ännu inte det dära bildspelat? hmm, haha jag är tröööög :P

2006-11-29 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0