Sveriges snyggaste kändis killar, Topp 20

Nu är den klar, " The List ". Det här alltså vad vi, jag och Filippa tycker är Sveriges snyggaste och mest begåvaste killar/män. Vi märkte för några veckor sedan att vi har exakt samma killsmak, ja vi är läskigt lika på många sett. Fast hade någon av oss gjort listan själva så hade den självklart sett något annorlunda ut. Listan är uppdelad i två inlägg. Först här topp 10 och sen längre ner plats 11-20. Jag har nu skrivit lite fakta om killarna (dom högst i topp står det mer om ) och även lagt in bilder på Alla!
Tryck på bilderna för att se den i större format.


1. - Andreas Andersson
Första platsen var inte så svår att utnämna. Andreas har för oss båda varit favorit-killen under många år.
Redan när han debuterade i " Mysteriet på Greveholm " 1996 vann han våra och många andra flickors hjärtan. Dom vackra, snälla ögon kan man bara drunkna i ,och hans otroligt fina skånska utal är unikt. Ingen annan kan säga " -Riktig Rör-rysare" på skånska och få det låta så vackert och sött som han. Det är svårt att tro att Andreas faktist har fyllt hela 32 år nu, han ser ju inte ut att vara en dag äldre än 25.
Just nu är han aktuell med pjäsen " Otroligt het " som jag skrev om tidigare.

2. - Linus Wahlgren
Kan man vara annat än snygg, söt och begåvad när man är en Wahlgren? Skulle inte tro det. Tack vare sina skådespelar föräldrar och syskon slog Linus genom redan i barnåldern med olika teatrar och shower. Nu är han professionellt utbildad musikal artist och har medverkat i bl.a Rent, Grease, Sjönheten & odjuret och just nu Lovestory Intiman i Stockholm.
Tyvärr har även denna sötnos nått över 30-sträcket..


3. - Alexander Skarsgård
Om man endå kunde få vara lite äldre, kanske 27-32 år eller nåt. Det är ju i den åldern alla dom riktiga hunkarna finns. Här har vi en till, Alexander Skarsgård, son till Stellan Skarsgård. Den här killen har varit med i så mycket filmer så jag knappt kan räkna upp dom. Men den jag såg senast var " Om Sara ", där fick man se bra mycket mer än väntat av Alexander... ;) Han är helt klart en av dom mest framgångsrikaste skådisarna vi har här i Sverige.

4.- Tim Wahlgren
Då har vi kommit till Wahlgren nummer 2. Denne son till Niklas Wahlgren. Det var Filippa som visade mig den här godbiten, hade hört talas om han innan bara. Att han skulle vara söt förstod jag väl men att han skulle vara Så söt var jag inte berädd på. Och han är ju i den perfekta åldern också, 18 år!


5. - Anastasios Soulis
Han med det svårstavade namnet, han med den otroliga talangen. Han som inte vill bli känd, han som råkar vara singel. Han som bara är 20 år, han som kommer bli Sveriges största skådespelartalang.
 Han som är så otroligt söt! -Will you marry me Stasse?


6.- Andreas Wilson
Kopplar dom flesta ihop med filmen " Ondskan". Och jag kanför tillfället inte komma på någon mer han medverkat i. Fast vet att han just nu spelar med i Lovestory med dom andra hunksen. Att Andreas är snygg är det ingen tvilen på, den där sexiga blicken får det att pirra hos många tjejer.

7.- Gustav Skarsgård
En till Skarsgård. Den här något äldre än brorsan, inte fullt lika snygg heller. Men visst ser han jävligt bra ut, är man en Skarsgård så är man och då är man också en väldigt duktig skådespelare.



8. - Oliver Wahlgren Ingrosso
Suprice! Ännu en Wahlgren! Jag säger då det, sjönhet och talang ligger i blodet. Oliver är även han skådis och gör sin filmdebut nu i höst.
Han är son till Pernilla Wahlgren och här kan vi snacka perfekt ålder, killen är 17 år!
Dessutom är han hur söt som helst! Wahlgren slash Italienare liksom :P


9. - Måns Zelmerlöw
" Smöret". Eller "Zemlan" som Filippa säger.
Under ett år har vi fått se att Sveriges största charmtroll både kan sjunga och dansa. Tydligen kan han splea teater också eftersom han har huvudrollen i musikal Grease. Som om inte det vore nog som tävlar han i melodifestivalen imorgon. Med låten " Caramia".

10.- Danny Saucedo
Idols lilla gullegris åkte ut alldeles för tidigt, som 5:e sisst.
Han har just nu precis spelat in sin egen platta och hans första singel " Tokyo" spelas för fullt på radion. Framtiden ser ljus ut för Danny!




Scrolla ner för att se plats 11-20...


Kommentarer
Postat av: Nellie

Håler med om Linus Whalgren, han är grymt snygg, såg honom i Grease och han dansasde runt i bar överkropp och gissa om jag höll på att trilla av stolen. Men tjejer, jag undrar bara hur ni vet hur erfarna killarna är????????

2007-02-16 @ 22:11:08
URL: http://eruanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Men, men, men, hallåååå ni har ju glömt typ alla snygga killar ju!!!! inte för att jag vet vilka dom är:P haha men ändå!! hm dom snyggaste killarna är nog inte dom som är kända iaf.. haha (förlåt alla kända killar!!!) det finns några få men hm man vill ju se dom vanliga snygga killarna som man kan glo ögonen ur sig! eh fint uttryck ;) haha

2007-02-16 @ 22:15:10
Postat av: Stephanie

inte en enda JEERK kille heller;P haha skulle du bli förvånad över resultaten om jag o nellie gjorde en sån här lista;P

2007-02-16 @ 22:29:39
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Emma

Alla kommentarer det inte står nåt namn på är från mig /Emma :P haha dator är dålig ibland

2007-02-17 @ 11:10:47
Postat av: Jessica

Nellie : - Ja Linus är hetast!
ååh det skulle jag velat sätt, och jag hade defenitivt ramlat av den där stolen!
haha men jag skrev fel på "Erfarna", har ändrat till " begåvade" nu :P

Emma: - haha jo men dom här är ju Snyggast! och jag tror inte vi har orken att gå ut och kolla in alla " vanliga" killar i sverige. skulle bli en på tok för lång lista. Men jag kan nu på direkten göra en lista av snyggaste killarna i skolan då :)

Och där tog den slut.

Stephanie : - haha nä de blev inga Jeerk killar med, filippa visste ju inte ens vilka de var. och så är dom ju inte så jätte kända heller..
Eran lista skulle ju bara bli med 5 placeringar. och så skulle ni aldrig klara av att göra en eftersom ni tycker tvärtom som den andra.

2007-02-17 @ 18:18:23
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Emma

mm det är klart... men jag tycker inte nån av dom där är så snygga :P haha! ja listan på killarna i våran skola skulle bli väääääldigt kort... hrm stackars pojkar! :P ahhaha

2007-02-17 @ 18:43:16
Postat av: Nellie

Haha ja jag håller med Steph, och du Jessie, skulle bli förvånad över hur bra jag och Steph ibland kan samarbeta synerligen om det gäller "våra" pojkar

2007-02-17 @ 18:48:25
URL: http://eruanna.blogg.se
Postat av: pern.blogg.se

fan jag älskar ditt sätt att skriva :)

2007-02-27 @ 22:23:43
Postat av: Jessica

Pern.blogg.se : - Tack fortsätt gärna läsa och kommentera :)

2007-02-28 @ 15:05:59
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Johanna

Woohoo... mkt bra det här..fortsätt gäääärna med dey haha :D Men herreguuud hur kunde ni bara ta med Mikael Persbrandt?! shieses christes!

2007-03-31 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0