Vad skriver jag om egentligen?


Ni vet ibland när man ska fylla i sånna här frågor om sin blogg, typ när man blir medlem på nån ny bloggtopplista eller nåt. Då kommer ju alltid frågan " Vad handlar din blogg om?"  eller "Beskriv din blogg". Asså, då står de helt still i min skalle! Vad fan är de min blogg handlar om egentligen? Jag har ingen aning, och jag ska föreställa vara författaren för sjutton! Just nu är det mycket schlager jag vet, men resten av året då? Det känns så himla trist att svara Blandat eller Vardagssaker. Då tänker jag på nån trist gammal dagsboks blogg. Så jag vet inte, vad är de jag skriver om egentligen?

Kommentarer
Postat av: kale

din blogg handlar om allt mellan himmel & jord. Fast dom flesta svarar ju så...;p

2008-03-09 @ 17:08:50
URL: http://www.mysteri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0