Tänk om Björn var gay..


Bara för att melodifestivalen är över så betyder det självklart inte att Björn-hysterin har lagt sig.  Björn har nu så mycket fans att det är ren Hollywood-style när han förs in och ut ur klubbar och annat. Tjejer fullständigt sliter ju i honom. Jag har aldrig fattat det där, vad vill dom liksom? Komma i kontakt med honom? Kanske få hans nummer? Ska man ragga på Björn, hur smart är de då att skrika och slita ihop med ett tjugotal andra tjejer? Vad väntar dom sig att han ska göra? Plötsligt vända sig om och utbrista " oh du sa mitt namn, jag vill ha dig!". Herregud.

Vet ni vad som skulle vara lite kul faktist? Om björn kom ut och sa att han var gay. Fatta vilket liv det skulle bli! De skulle för sjutton vända upp o ner på hela... ja, de skulle förändra mycket. Undrar hur folk skulle reagera? Om hans fan-skara skulle öka eller minska. Om dom kvinnliga fansen skulle svika helt. Hm, en intressant tanke..

Bild: Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Mister Minister

Hey! tror inte han e gay, han var på cafet igår med nån brutta som han tog i hand med o spang ut med sen. antar att de skulle på efterfest o myyyyyyyysa ;););) han ser så oskyldig ut den lilla killen =) men ack så rolig han e! :)

2008-03-20 @ 13:05:06
URL: http://misterminister.blogg.se
Postat av: Jessica

Nej jag vet, han är inte gay :P Va roligt att höra att har någon :)

2008-03-20 @ 14:54:11
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Rose-Marie (Gottis)

Jag vet i alla fall att *jag* skulle vara extra angelägen om att se honom om han *var* bög.

2008-03-20 @ 19:41:21
URL: http://gottis_chan.livejournal.com
Postat av: gabriella

hahaa min kompis har träffat honom, hon ringde och var helt galen!! :D

2008-03-22 @ 12:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0