Större än någonsin

Jag är riktigt nervös den här morgonen, kl 2 idag ska jag typ största provet jag någonsin haft, i Arbetsmiljökunskap. Det är verkligen ENORMT. 3 timmar långt och med över 50 frågor. Jag har pluggat nåt som in i helvete för det här, ska klara det! Egentligen slutar jag ju 12 på onsdagar men måste vara kvar i skolan ett tag till, ska sätta mig i bibloteket och plugga in det sista då. Till klockan 5 har man på sig att göra klart provet, jag hade väl förhopppningar om att vara klar lite innan dess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite sent kanske...men Lycka till=)

2008-03-12 @ 15:27:21
Postat av: Marie

Lycka till :)

2008-03-12 @ 16:14:21
URL: http://magdansberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0