Sista tankar inför finalen


Bara en halvtimme kvar nu! Jag går på högvarv här hemma, far runt som en ren toka!! Hjälp vad spännande det är ikväll! Jag vet inte vad jag ska tro, eller tycka! Som alla vet så är de ju Charlotte perrelli, Sanna Nielsen och BWO som är mest vinnartippade! Det är också dom 3 jag gillar bäst,  tur det! Vill att Sanna ska vinna för att hennes låt är så bedårande! BWO för att dom är ja, bäst typ:P Skulle kännas grymt stolt att skicka dom till Belgrad! Men sen vore det jättekul om Charlotte vann också, låten är ju helt fantastisk och det är ju Charlotte med. Men det känns så enformigt, så typist svenskt att skicka charlotte. Som att vi gjort det förut, vilket vi bokstavligt talat har men :P ni fattar.  Hur som helst, vilken av dessa tre som vinner så blir jag nöjd!



Längtar efter den här nunan igen! 2 veckor utan, katastrooof!

Kommentarer
Postat av: Philippa

hej jessica! gillar din blogg och tänkte driekt på dig när jag såg "lords of dogtown" på 6:an nu i veckan. Hoppas du också såg den då Heaht Ledger var med!
Kram

2008-03-15 @ 20:12:26
Postat av: Jessica

Philippa; Haha, va rart av dig! Jag hörde de från en klasskompis ockås, tyvärr så missade jag! Fasen, kände inte äns till den filmen. Måste kolla upp!

2008-03-16 @ 10:49:44
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0