Nu är bloggen ute och far igen

God morgon!
 Ska åka en sväng till sommarstugan och jag tänkte prova ta med datorn och det mobila bredbandet, se hur det fungerar där ute. Dessutom tänkte jag ta med mig läxböckerna. Brukar göra så på våren när jag har mycket skolarbete, då far jag dit ut och arbetar under lugn och ro.

image791

Bild tagen i maj förra året, jag på min absoluta favoritplats! Till och med här brukar jag sitta och plugga, när det är lite varmare ute :P. Tar nog en promenad dit idag i alla fall. Nu ska jag kila. Provar att blogga därifrån med, men blir de inga uppdateringar på ett tag så är de antagligen för att det inte fungerar, men de gör de nog! Ses!

Kommentarer
Postat av: Steve Lando

vilken härlig bild, så lite bakifrån, med dig då, tittandes utöver sjön o naturen

2008-03-10 @ 02:31:51
URL: http://stevelando.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0