När folk svarar i kommentarerna

Okej, jag vet att typ alla gör det. Men jag kan ändå inte sluta störa mig på det, speciellt när folk gör det hos mig. Svarar i kommentarerna! Som exempel: jag skriver en kommentar hos en annan bloggare, typ " vilken fin klänning du har på den bilden" och sen får jag i min blogg, under ett av mina inlägg ett " tack" tillbaka. Det är så störande. Kommentatorsfältet är väl ingen chatt heller? Där skriver man saker som har med inlägget att göra.  Ska man svara på någons kommentar då tycker jag man ska göra de i samma inlägg på samma blogg. Så som jag brukar göra.

Dock kan de finnas undantag när det är okej att svara i någon annans blogg, de är väl om personen frågar något viktigt eller brådskande. Men då tycker jag också man kan skriva "svar:" innan man skriver, så man vet. Ibland glömmer jag vad jag har kommenterat hos folk o så får jag nån konstig kommentar i min blogg där nån idiot har svarat mig, min första tanke är ju att kommentaren har nåt med mitt inlägg att göra. 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag håller helt med dig i detta ;)

2008-03-13 @ 21:13:28
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/
Postat av: evans

Haha! Nu svarar jag i kommentarerna, men jag ville bara säga att jag blev jätteglad för din kommentar hos mig! Jag gjorde om designen igår, så det är kul när man får höra att det är fint :) Din blogg är också fin! Cool!

2008-03-13 @ 21:28:40
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ Såklart man ska svara lite länrge :) Hoppas att du får en bra dag! ♥

2008-03-14 @ 06:57:55
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0