Jag har också ett "fodral"

Undrar om det finns någon mode-bloggare som inte har ett vid de här laget. Dom otroligt märkvärdiga American Apparel -fodralen. Jag har aldrig förstått det fantastiska med dem. Mycket väsen för ingenting skulle jag vilja säga.
Det är en omänskilgt tajt klänning med ryggurryggning, mer än så är det inte,

Men själv har jag faktist också ett typ av " fodral" som ja, den sitter tajt. Ja, den är kort och ja, det är ryggurringning. Skillnaden är väl bara de att min är köpt för 69 kronor på Ullared. Hahaha. Mönstret och det snygga sjuttiotals-knapparna på ärmarna tycker jag inte går som någon nackdel heller, dock har jag bara använt denna typ, en gång.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0