Jag är fåfäng idag

image762

Gu va fjolligt det känns att ha med sig hårvolym-tången tilll skolan idag. Men jag måste! Hatar tisdagar för jag har alltid en sån riktig bad-hair-day då. Jag förstår inte, de är precis som mitt hår vet när det är tisdag och så ser de till att lägga sig helt fel och bli alldeles platt och ja, usch! De brukar klara sig bra till lunch men sen efter, då är de knappt så jag vågar visa mig ute längre. Men idag ska de bli bättre ordning, har med både borste, kam ,hårspray, mousse och som sagt, volym-tången. Herregud, jag måste försöka vara lite diskret med det här. Tittar man ner i min väska skulle man ju kunna tro jag ska på bal eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0