Jag är en mäklares stora skräck

image809

Har under eftermiddag varit iväg på ett par husviningar med familjen. Jag är nog inte den roligaste personen att ha med på sånna där visningar, speciellt inte när det är för hus. Jag håller stenhårt fast på att vi inte ska flytta till nån jäkla villa och bli några himla Svenssons. Aldrig! Enda anledningen till att jag följer med på visningarna är för att jag ska kunna påpeka alla fel jag hittar på husen. Problemet är att jag gör det ju inte bara för min familj, högt och tydligen rabblar jag upp mina klagomål för resten av alla spekulanter där. Det är nästan så jag kan höra alla stackars mäklare sucka när jag kliver in i husen, " Nej, inte hon igen..". Haha, jag kan förstå dom, här är exempel på några av kommentarerna jag hann slänga ur mig under senaste visningen för en stund sen.

- Fan, är vi i ett museum eller?

- Det här huset är ju bara så tragiskt..

- Gu, jag tror jag såg en råtta!

- Var det i det här rummet Hilter sköt sig själv?

- Här luktar det bajs!

- Skulle kosta många miljoner att få ordning på det här stället..

Kommentarer
Postat av: Z

Vet du om att det är sjukt svårt och lista ut att lista ut att det är du som skriver denna blogg?
Låter inte alls så på språket...

2008-03-17 @ 19:56:28
Postat av: Anna

Och det står fel namn i kommentaren ovanför :O

2008-03-17 @ 19:57:11
Postat av: Anastasija

hahahahahahaha xD klockrena kommentarer.

2008-03-18 @ 12:32:59
URL: http://anastasija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0