Grattis kompis!

Stort grattis till min bästa vän och kusin Daniel som fyller 16 år idag, 14 mars! Njut nu av de 9 dagar som du faktist får vara jämngammal med mig, sen är jag ett år äldre igen och då klår jag dig! ;) -Bild från 1995.

kusse

Bara för att det är hans dag idag så tänkte jag bjuda på ett litet kärt citat av Daniel själv. Det här har blivit lite av en klassiker i våran släkt. Jag är då närking från Örebro medan han är värmlänning från Karlstad, vilket märktes redan i 6:års åldern då detta sades:

- Mamma mamma! Varför säger Jessica Tjugi? De heter jö tjugöö!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till honom! Vilken söt bild!
Kram

2008-03-14 @ 10:17:34
URL: http://larose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0