Full fart

image824

Jaha, då var huset fullt här hemma. Nu är hela glada släkten här och påsken kan börjas firas på riktigt! Jag ska försöka blogga endel under helgen i alla fall, inte lika aktivt som annars men ändå, någolunda. Man vill ju vara lite social också. Det finns inget otrevligare än att sitta vid datorn när man har gäster. Men jag får väl göra som jag brukar, ta med mig bärbara datorn in i en garderob o surfa där. Haha, de funkar, är borta ca 10 o ingen märker något alls!

Ha en toppenbra långfredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Cute hehe :D

2008-03-21 @ 16:27:58
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Johanna

Hahaha, iår blire inget påskfirande här, what so ever!
xD

2008-03-21 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0