Dirty dream


image394


Jag hade en så himla konsig dröm i lördags natt, den handlade om mig och Niklas strömstedt, hahah! Jag vill inte gå in på vad som hände i drömmen.. pinsamt. Haha, jag vet inte varför jag drömde om honom, tror de kan vara för att jag skrev ju om hur jag hade tyckt synd om Nordman om han inte gick vidare, då hade jag kommit att tänka på Niklas och hur synd de var om honom som kom sist. Jag tror de var därifrån jag fick de. Jag skäms bara jag tänker på drömmen nu, och ser jag en bild på Niklas rodnar jag i hela ansiktet, blir nästan äcklad av honom på nåt sätt. Sjukt vad en dröm kan påverka än asså.. Stackars Niklas, han har ju inte gjort nåt och ändå så typ hatar jag honom nu:P

Kommentarer
Postat av: Johanna

skriv vad den handla om förfasikeeen :P

2008-03-10 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0