Där sprack det

kass

Min Inte-shoppa-först-till-påsklovet-pakt gick i kras för circa 3 timmar sen. Det var under lunchrasten idag då jag och min kompis som vanligt på tisdagar tog en vända på stan, och som vanligt sa vi att vi bara skulle " titta". Haha 20 minuter inne på H&M och så var det löftet brutet. Men det var ändå med nöjda miner vi lämnade affären med varsin kasse i handen. Vi hade ju i alla fall fyndat! H&M hade nån typ av första-minuten-rea, vilket betyder att dom, endast för dagen, har halva priset på en alldeles nyinkommen klädkollention. För min enda hundralapp jag hade med mig så lyckades jag komma över ett par snygga gubb-byxor. 99 spänn, ett riktigt kap! Tänkte ha dom till våren, blir snyggt att kavla upp lite i knäna och sen ett par hängslen till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0