Där ser man

image835

Surfade in på sajten Birthday.se för en stund sedan. På startsidan där så har dom en liten ruta där dom skriver vilka kändisar det är som fyller år varje dag. Och ja, ni ser ju själva vem det är som fyller år idag, och hur mycket! Lite lusigt, samma dag som jag skriver hur het jag tycker Samuel Fröler är, så fyller han år! 51 år! Okej jag visste han var gammal, men inte gammal. Jag som avslutade mitt inlägg om honom med att ställa frågan om han var gift. Haha. Vi gör om det lite då. Är det någon som vet om han har barn? Kanske en son på si sådär 17-19 år? Nån som vet?


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha oj sry =P go morgon!

2008-03-25 @ 09:54:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0