Beware

Hur klantig är jag?

1. Har du trillat hemma? [x]
2. Har du trillat bland folk? [x]
3. Har du vält ner varor från någon affär? [x]
4. Har du gått in i en lyktstolpe? [x]
5. Har du snubblat på dina skosnören? [x]
6. Har du slått ut någon tand? [ ]
7. Har du tappat din mat? [x]
8. Har du sprungit in i genomskinligt glas? [X] - De var tvättat för noga
9. Har du trillat med cykel? [x]
10. Har du trillat med moped? [ ] - Hade jag haft en hade jag defetivt gjort det
11. Har du trillat med någon annans moped? [ ]
12. Har du tagit två olika skor på dej? [x] - Glömmer aldrig den dan
13. Har du halkat på is? [x]
14. Har du sprungit/åkt in i ett staket? [ ]
15. Har du trillat med kläderna på ner i vattnet? [x]
16. Har du någonsin svimmat när du trillat? [ ]
17. Har du råkat hälla ut läsk på bordet? [x]
18. Har du gått in i en dörr? [X] -  De var dörren som öppnades framför mig
19. Har du trillat så någon annan trillat? [x] - Domino på skirdskobanan..
20. Har du trillat i en trappa? [x]
21. Har du tappat din mat på någon annan? [ ]
22. Har du råkat sätta på dig två par sockor? [x] - Haha de gör jag me flit :D
23. Har de sprutat läsk ur din mun för du har skrattat så mycket?[x]-Och näsan
24. Har du tagit fel på vad det är för dag? [x]
25. Har du gjort så maten blivit förstörd? [x] - Jag får inte laga mat längre..
26. Har du förstört något som inte är ditt? [ ]
27. Har du tappat något i skolan så det gick sönder? [x]
28. Har du gått in i fel klassrum? [ ]
29. Har du trillat av en stol? [x]
30. Har du gjort bort dig inför människor många gånger? [x]

22/30 - ajdå!
Förvånad, någon?

Kommentarer
Postat av: Lippa

Både jag och Linda fick 27/30:P

2008-03-07 @ 21:38:09
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0