Bara för att det är melodifestival


Jag har precis klivit upp ur mitt "schlagerbad", haha. Har legat där och käkat vindruvor medan jag lyssnat på alla låtarna inför ikväll. Jag badar badkar typ annars.. en gång om året kanske, eller knappt det. Har aldrig tid eller ork. Jag är väl inte sådär jätte förtjust i värme, även fast vi har både badtunna och bastu så används de heller aldrig av mig.

- Föresten, är det fler som har problem med att komma in på blogg.se idag? Gu så störande! Just idag också! Hoppas det bli bättre frammåt kvällen!

Kommentarer
Postat av: Sranje

ja, jag hade problem idag med bloggen.. skitstörigt

2008-03-15 @ 18:22:59
URL: http://sraanje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0