Ännu en anledning till att jag borde jobba med polisen

En av mina bästa egenskaper, jag är expert på att hitta folk! Jag borde bli detektiv eller nåt. Okej, de här är en lång historia, men jag har i 2 månader försökt få tag på en tjej, eftersom jag behöver en viss information hon har. Det är en tjej som jag såg under Bulgarien-resan i somras. Det enda jag visste var hur hon såg ut, och så råkade jag veta att hon bodde i Östersund också eftersom jag råkat se de på hennes väsk-lapp. Men den lilla informationen lyckades jag spåra upp henne helt, och nu sitter jag här med hennes e-mailadress och väntar på att hon ka logga in. Yes!

image757

Det är en lång historia om hur jag hittade henne, men använde mig av massa olika sajter, som Ving.se, bilddagboken.se, lunarstorm.se, hitta.se, birthday.se och massa annat, sen fick jag prata med några av hennes släktingar och sånt. Jag vet det låter desperat men jag behöver verkligen prata med den här tjejen. Föresten tycker jag att det är lite kul att leka detektiv, det är spännande, en utmaning, och lyckan är stor när alla puzzelbitar plötsligt faller plats och man hittar det man söker.

Kommentarer
Postat av: Lippa

känns skönt att jag inte är ensam om att leka detektiv på dagarna.

puss

2008-03-01 @ 15:15:34
Postat av: sofia

du och jag borde nog starta en detektivfirma tillsammans! jag är precis likadan! :)

2008-03-01 @ 16:05:44
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: viktoria

Jag är likadan!
Lyckades hitta en kille från Spanien som jag bara visste förnamnet på. Råkade hitta en film på youtube, råkade pausa precis när ljuset blinkade till på nattklubben och såg hans ansikte, mailade ägaren av filmen på dålig spanska och nu har jag hans msn. Världen är äckligt liten!!

2008-03-02 @ 23:00:03
URL: http://nogg.se/vpersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0