Window with a view

Det är inte alltid så lätt av avnjuta en enkel hemmakväll med ständigt fulla ungdommar utanför fönstret. Usch! De här är de värsta med att bo i Örebro, ungdomarna har ingen stans att ta vägen på kvällerna så då står dom och hänger utanför porthus. Så otroligt störande! Det är januari och ändå kan tjejerna stå där ute i bara linne i flera timmar. Jag vet inte, man kanske inte känner av kyla när man är stupfull? Från 9 till halv 2 inatt stod de ett helt gäng utanför mitt fönster, jätte kul.. Hör precis varenda ord dom säger också. Och det är inte intressanta saker dom säger precis, nej dom säger inte mycket vettigt över huvud taget eftersom dom är så fulla. Usch och fy! Så jävla patetiskt med fulla människor alltså, även om de är ute på krogen eller utanför mitt fönster!


bild

En bild jag smygtog genom persiennerna igår, jag vet de är bara 2 i bild där men vågade inte ta när dom var många. Kunde vara uppåt 10 stycken då och då.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men usch, Patetiskt var ordet

2008-01-27 @ 18:41:39
Postat av: aida

jag förstår exakt vad du menar . förut när vi bodde i en villaområde så var det alltid så . jättejobbig .

2008-01-27 @ 19:06:36
URL: http://tresor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0