Vardagslyx för mig


Som jag nämt tidigare så tycker jag väldigt mycket om att få brev på posten. Verkligen uppmuntrande såhär i trista Januari. Eftersom jag inte får så mycket på posten så brukar jag skicka hem saker till mig själv :D. Haha ja de är sant. Så fort jag känner mig lite nere så brukar jag gå in på olika resesajter och beställa hem massa resekataloger till mig själv! De är perfekt! Kostar ingenting och jag har dom hemma nästa dag! Mycke roligare att cykla hem från skolan och vet att något väntar i brevlådan. Utan att jag behövt betala ett öre för de. Sen kan jag ägna hela kvällen åt att bara sitta och bläddra i katalogerna och drömma mig bort lite!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du saknar mig inte... skoja bara.. Kommer hem pa sondag sa blogga mycket

2008-01-16 @ 17:39:04
Postat av: steph

taaack så mycket^^

2008-01-16 @ 19:54:07
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0