Upcoming!

Har pysslat lite på en ny love-musicvideo den här kvällen. Den blir förhoppningsvis klar imorgon och i vanlig ordning så kommer den självklart ha premiär här på bloggen :) Så håll utkik! Det var över en månad sen jag gjorde en sist så kände de var dags igen, måste ju ge mina  " fans" lite uppdatering. Med fans menar jag mina suscribers på youtube. Jag har faktist rätt många nu. Jätte kul! Min mest sedda video börjar närma sig nästan 80 000 visningar, yeah! Men nu är som sagt en ny på gång, imorgon! Tills dess tänkte jag bjuda er på några av mina gamla
 " film-kärleks-musik-videor", eller vad man ska kalla dom, Haha! Enjoy:

Deep impact: Leo and Sarah - My heart will go on

Underbara älskade: Helena & Jonas - För att du finns

Andra Avenyn : Kim & Adam - Kiss me



På tal om Upcoming, på fredag visar jag min Gala-outfit. Tror de kommer bli ganska najs, håller på att sy om en kjol just nu. Eller mamma syr och jag pekar, hehe. Men bra blir de nog :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Men Jessica, vilka videos! AA-videon med Kiss me var ju hur söt som helst och Underbara älskade- helt fantastisk. Otroligt fint. Underbara älskade kan vara en av de bästa filmer som gjorts i Sverige. Och den i kombination med vackra För att du finns- lovely! Tack Jessica, du är jätteduktig!

2008-01-23 @ 23:00:23
Postat av: Anonym

Dina videor är verkligen helt fantastiska! ser fram emot den nya. Min favorit än så länge är nog den ur Deep impact, den får hjärtat att gå i tusen bitar!

2008-01-24 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0