That's my boy!

ob

-Har ni sett något så sött?!

ob

Blir alldeles varm i hela kroppen när jag ser bilderna på Orlando Bloom lekande bland dom små barnen i Nepal. Ett stort tummen upp till alla kändisar som delar med sig och ger till välgörenhet. Dessvärre är de pengar dom flesta kändisar delar med sig av. Till skillnad från Orlando här som faktist delar med sig av sig själv, och sin tid! Under en hel eftermiddag lekte han glatt runt med dom blinda och fattiga barnen i skolklassen i Nepal. Se så rart!

  

Bilder & källa: starlounge

Kommentarer
Postat av: Ester

Haha.. ååh, jag blir kär =)

2008-01-15 @ 17:39:40
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Anonym

Du har ett bra skrivarsätt, det gör inlägget mer intressant:)

2008-01-15 @ 17:40:19
Postat av: Mikaela

Hej kom gärna in på min blogg och kika omkring :)
eller besök min nya blogg på tjejsajten.se

www.maaango.blogg.se eller www.mikaaela.tjejsajten.se

Ha en bra kväll :)

2008-01-15 @ 17:43:46
Postat av: Erika

Äsch han vill bara ha positiv publicitet ;) Men så länge det tjänar ett bra syfte är det väl inte fel antar jag...

2008-01-15 @ 18:06:34
URL: http://eritor.blogg.se
Postat av: Jonna

haha va sött! Bra skrivet inlägg :)

2008-01-15 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0