Pouring


Det blev 2 duschar för mig idag, en i morse och en på hemvägen. Gu va de regnar ute! Är fortfarande helt dyngvåt typ. Jag fick  pressa ut vatten ur tjogolappen jag hade låg i jeansfickan och nu hänger den på tork i badrummet, haha. Funderar på att gå och hänga upp mig själv där också.. ser för jävlig ut.. speciellt i håret! Dyngvått verkligen! Fast det sägs ju att killar gillar tjejer med vått hår.. vet inte om dom syftar på Regn-vått då eller Just-klivit-upp-ur-havet-vått? Jag anser inte att jag själv ser så särskilt sexig ut i vått hår i alla fall. No making out in the rain for me! Min tur börjar när håret har torkat, då får jag värsta hollywood-lockarna. Jättefint faktist, sånna lockar kan jag omöjligt få till med locktången. Inte heller får jag det av vanligt duschvatten, skumt! Varför kunde de inte ha regnat innan jag skulle på balen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0