Oh Damn..


Har fått nytt schema i skolan nu efter jul. Usch jag hatar de! Går till fyra nästan varje dag! Gu va jobbigt, jag är helt slut redan. Måndagar är värst, 3 superlånga och trista lektioner efter lunch. Klockan är fyra men för mig känns de som den är åtta på kvällen typ. Känns verkligen som jag varit i skolan Hela dygnet, de var mörkt när jag åkte dit och mörkt när jag åkte hem. Vill bara gå och sätta på en film och sen lägga mig ner. Men nej si de går inte, har massa o plugga. Jag hatar måndagar från och med nu, de enda jag kan trösta mig med är den halvtimmes sovmorgon jag får imorgon. De här kommer bli en lång vecka.. Vill ha helg NU!

Kommentarer
Postat av: Marie

mitt schema suger också :|

2008-01-14 @ 20:52:32
URL: http://marieJHk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0