Mer mer mer!!

Click for Full Size View

Suget av att få åka skidor har blivit allt större! Längtar som sjutton tills jag får kasta mig ut i backen igen! Har suttit i över en timme och bara kollat in prislistor över liftkort och stugor i Branäs .Vi ska iväg ,de har jag bestämt mig för! Och när de gäller resor får jag ofta som jag vill också. Haha vem tror ni lyckades övertyga hela familjen att boka ännu en resa till Bulgarien? Ja, de var föresten jag som gjorde hela bokningen så dom hade inte så mycket att säga till om där. Men de brukar ofta bli ganska bra när jag sköter de där, som resan till Sälen var jag ju bland annat Inte med i, och hur lyckad blev den på en skala? Hah just de! Men den fick mig som sagt att vilja åka ännu mer skidor, de är ju så kul!

Kommentarer
Postat av: fannyh

imorrn åker jag till sälen å åker skidor :)

2008-01-12 @ 21:47:35
URL: http://fannyhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0