Jag börjar växa upp

image625

Jag har väldigt svårt för att lära mig dricka nya saker. Hann t.ex bli 8 år innan jag lärde mig dricka vanlig läskedryck. Något som jag sen fortfarande har haft svårt är är bland annat Kaffe, Te och mineralvatten. Men på senaste tiden har jag faktist tagit de stora steget och börjat dricka mineralvatten. Har kommit på att de är riktigt gott. Brukar dricka naturell med isbitar och limeskivor i, en riktig törstsläckare. Dricker de nästan varje dag när jag kommer hem, bättre vana de än den där varma chokladen jag körde med ett tag.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Haha... Kanske skulle följa ditt exempel xD Jag äter FÖR god mat FÖR ofta ^^

2008-01-17 @ 16:41:40
URL: http://kristofferfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0