Jag är fortfarande osäker

Jag och min kompis i är för de mesta ense om allt, förutom när de kommer till Djur, då vi lever i twå helt olika världar. Efter skolan har slutat idag, vi är på väg hem och går över skolgården. En bit ifrån går en dam med ett husdjur i koppel.

Jag: Nämen gud.. titta en gris!
V: Åh vilken söt hund!
Jag: Trodde inte de var tillåtet att vara ute och gå med grisar på allmänna platser..
V: Gu vad gullig den är..
Jag: Men en gris på våran skolgård.. Får man verkligen ha de?
V: Vad fan snackar du om.. en gris?! De där är ju en hund!
Jag: Nej, de ser du väl de är en gris? Den är ju så där knubbig och kort och skitig..
V: Men de är ju en bulldog! För sjutton Jessica, den har ju till och med svans..
Jag: Haha, som om grisar Inte har svans?
Vi börjar komma närmare " djuret"
Jag: Ser du inte, de ÄR en gris?
V: Men nu får du ge dig.. Den har ju nos!
Jag: Jaha, och de har inte grisar eller?!
V: Öhm nej..
Jag: Hahaha, men viiisst? Vad luktar dom med då?
V: Äh, nu ger jag upp..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha, men guuud:P

2008-01-18 @ 18:48:41
Postat av: blabla

dem harnågot som kallas tryne :)

2008-01-19 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0