Gaykväll hos mig

Okej, en sanning om mig. Jag gillar gayfilm, och de skäms jag inte över. Men en film jag missat bland " gayfilmer" är Brokeback mountain. Vet inte varför, har tyckt den verkat så " amerikanskt" på nåt sätt. Men sen jag fick veta om Heath Ledgers död så hade jag tänkt ge den en chans. Problemet har bara varit hur jag ska få tag på den, vill inte ladda ner. Har istället suttit och kollat massa klipp på den från youtube. Och den verkar helt underbar. Den här videon fick mig till och med att börja gråta. Så nu vill jag bara se filmen ännu mer! Av en olyckshändelse gick pappa förbi datan när jag satt och kolla en video förut " Brokeback Mountain?.. hm, den filmen hade jag glömt bort, tror inte ens jag  har öppnat den". Va fan, då har vi den och han har inte sagt nåt! Så typist pappa. Jag kan vilja se en film i ett halvår så kan han ha den liggande i källarn oöppnad hela tiden.


Ändrade kvällsplaner, jag stannar hemma och ser bögfilm. God kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är skitbra!

2008-01-26 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0