Frustrerad

 Ber tusen gånger om ursäkt för dålig uppdatering på bloggen idag. Men som sagt, har haft fullt upp med den här skolsaken. Har sysslat me de hela dan och är fortfarande inte klar.. gu va jobbigt! Måste nog sitta upp hela natten nu. Fy tusan! Och de blir inte ens bra! Usch, hatar att jobba med något som inte ens visar bra resultat. Är bara så himla trött på de här nu! Tror aldrig jag har längtat så mycket efter måndagar förut... eftersom den här saken ska vara avslutat då. Och jag kan börja blogga och syssla med annat igen! Thanks god!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag gillar din blogg :)
Men för Guds skull: Sluta med att skriva "de" när det ska stå "det".
Det är jätteirriterande!

2008-01-21 @ 15:56:21
URL: http://christina08.blogg.se
Postat av: Jessica

Christina: Tack :) haha jag vet, jag är helt hopplös! Lovar ska försöka bättra mig. Om du har läst bloggen länge kanske du har lagt märke till att jag lyckats lära mig att de heter "ändå" och inte "endå" iaf ;) woho!

2008-01-21 @ 16:17:11
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0