En stickad flashback

1  2

 När jag var liten hade jag en favorittröja, en stickad röd kofta med vitt mönster i. Jag älskade den och blev verkligen skitledsen när jag växte ur den i 8:års åldern. Nu 8 år senare har jag en ny, nästan exakt likadan! Det var för en månad sedan, jag gick in på Kappahl och fick lite hastigt syn på något bekant. En rödstickad kofta med vitt mönster! Trodde först att det var min gamla. Förutom att den här hade luva och dragkedja var dom nästan identiska! Hade inte inte råd att köpa den då den kostade 300 spänn men som tur var så bestämde sig tomten för att var snäll mot mig i år så jag fick den i julklapp!


Det är komiskt, att jag till viss del kan ha samma klädstil nu som jag hade för nästan 10 år sedan. Haha! Men jag har verkligen börjat gillat stickat med mycket mönster i, de är både snyggt och bekvämt. Brukar ha stora pösiga byxor till och sen ruffsigt hår!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh jag älskar sånna koftor! Kappahl sa du?

2008-01-10 @ 18:21:18
Postat av: Johanna

Verkligen jättesnygg tröja! :D

2008-01-10 @ 20:24:44
URL: http://mrchrister.blogg.se
Postat av: ida

Vart är dina jeans ifrån? :)

2008-01-10 @ 22:38:47
URL: http://idowlicious.blogg.se
Postat av: Jessica

Ida: Haha tro de eller ej, men Gekås i Ullared XD

2008-01-11 @ 15:36:24
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Johanna

alltså, när jag klickar på den där lilla bilden så sk den väl bli större? det funkar inte.. hmm, vad är problemet? xD om du vet, haha.

2008-01-11 @ 21:53:08
Postat av: Johanna

ojdå, hehehe, nu funka det !!

2008-01-11 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0